Contextul actual a generat intr-un timp foarte scurt o transformare radicala legata de modul in care oamenii cumpara si consuma, fie ca vorbim despre servicii sau despre produse.
Pandemia a presupus o serie de schimbari considerabile in ceea ce priveste criteriile de achizitie, calitatea devenind factorul principal, fiind urmata de cantitatea produselor achizitionate deoarece se incearca, pe cat posibil, evitarea locurilor aglomerate si a spatiilor inchise. Volumul cumparaturilor a crescut, si se observa o schimbare a comportamentului de cumparare, care se manifesta prin achizitionarea produselor necesare intr-un numar mult mai mare, sub forma proviziilor. Castigatoare in acest caz sunt brand-urile cu o notorietate puternica si cu o prezenta buna la raft, cele doua aspecte influentandu-I pe consumator sa se hotarasca intr-un timp mult mai scurt, optand pentru brandul care este cel mai vizibil.
Ambalare multipack cu carton sau banda adeziva
Multipack-ul nu trebuie sa ramana doar o necesitate de ambalare pentru produsul dumneavoastra si poate deveni o ocazie de a va distinge produsul si de a atrage atentia cumparatorilor. Va propunem solutii de ambalare multipack cu carton, unde brand-ul are o vizibilitate foarte buna pentru consumator, fiind si o alternativa sustenabila evitand folosirea ambalajelor din plastic. Optional, va putem oferi solutii de ambalare cu banda adeziva sau etichete autoadezive pentru realizarea pachetelor colective sau promotionale.
Ambalare in folie strech sau folie termocontractibila
Pentru a proteja produsele pe tot parcursul lor catre clientul final, venim in ajutorul dumneavoastra cu o solutie de ambalare in folie termocontractibila sau folie stretch, ideala pentru industria bauturilor, pentru a realiza gruparea produselor unitare sau deja ambalate colectiv, si finalizarea cu success a procesului de paletizare.
Echipamentele noastre de ambalare sunt capabile sa indeplineasca cele mai exigente cerinte ale clientilor. Oricare ar fi optiunile, companiile trebuie sa fie receptive la nevoile din prezent ale consumatorilor si sa se adapteze pentru a ramane relevante pe piata.